Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Windows Media player felmeddelande

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-12-28 02:06

Får upp följande lilla fönster när jag försöker spela upp musik eller film från en webbplats...

Har testat att installera om utan resultat. Problemet uppstår i både Safari och Firefox...

  • Oregistrerad
  • 2005-12-31 12:49

Jag har haft precis samma fel som dig, och inte bara på en utan på flera av mina Macar (både hemma och på jobbet), antingen kom ovanstående meddelande upp eller också att insticksfilen saknas. Jag har retat mig på detta i månader men i dag kom jag på en lösning, vet inte varför det löste mitt problem men det gjorde det i alla fall. Öppnade mappen insticksfiler för internet i biblioteksmappen och konstaterade att de var markerade öppna med Netscape i info-fönstret. Försökte först ändra till Safari men det gick inte. Startade då Netscape och öppnade en länk med en windowsmediafilm på. Se i Netscape drog filmen igång precis som den ska. Avslutade Netscape och provade nu samma länk i Safari och se på .... nu fungerade det som det skall.
Hoppas detta kan lösa problemet för dig också.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-01-02 18:35

Tack för ditt svar Gunnar! tyvärr verkar det inte hjälpa för min del. får upp samma ruta

1
Bevaka tråden