Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Får allt plats?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2006-01-02 11:30

Ytterligare en fråga när det gäller iCurve... Hade tänkt att skaffa en sådan till min blivande 12" / (13,3") iBook. Tänkte höra med er som har en iCurve om ni tror att den + iBooken + externt tangentbord & mus får plats på mitt 63 cm djupa skrivbord...

/Simon

Nu har ju inte jag någon iCurve (vill dock!), men bygger den så mycket på djupet? Datorn lutas ju, så då borde ju den ta mindre plats. Eller? Frågan är hur mycket utrymme du kommer att få över, men jag tror att det får plats!

• Oregistrerad
  • 2006-01-02 18:19

Vill väl inte ha så mycket utrymme över utan vill väl bara vara säker på att allt ska få plats - utan att det ska bli alltför ihoptryckt, så jag ville bara höra mej för så att allt fick plats

Ursprungligen av simonn:

Ytterligare en fråga när det gäller iCurve... Hade tänkt att skaffa en sådan till min blivande 12" / (13,3") iBook. Tänkte höra med er som har en iCurve om ni tror att den + iBooken + externt tangentbord & mus får plats på mitt 63 cm djupa skrivbord...

/Simon

Jag har iCurve både hemma och på jobbet och svaret är: Ja, det får plats. iCurve med ett tangentbord framför blir inte mer än c:a 36 cm djupt.

Edit: Förresten, det är suveränt med iCurve. Datorn och skärmen känns så mycket bättre och man spar plats på skrivbordet eftersom tangentbordet kan vara lite under datorn.

• Oregistrerad
  • 2006-01-02 18:32

ok! då är det bara (att vänta på nya ibooken och sedan) att beställa på...

1
Bevaka tråden