Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Martin åker till CES Las Vegas

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej allihopa!

Jag har samlat på mig lite roliga men offtopic bilder som jag sammanställt med text i ett fint bildgalleri: http://media.99mac.se/bildreportage/ceskronika/

Hade tur att få boka en förmånlig jorden-runt-biljett som gav mycket för pengarna, blandade nöje med jobbresa (jobbar ju med inköp åt Cupertino).

Som ni vet spenderade jag helgen på CES 2006 i Las Vegas och fick se Googles Larry Page keynote som var riktigt bra - komikern Robin Williams var med på scen och vi skrattade oavbrutet i någon timme.

CES är endast öppet för branschfolk och ungefär 135.000 besökare får se en riktig mix av konsumentelektronik: allt från tv & radioprodukter till mobiltelefoner och datorer. Ett himmelrike för prylnördar! Tyvärr är ju Las Vegas helt fullproppat med folk och allt blir väldigt dyrt & struligt - om jag åker hit igen kommer jag planera helt annorlunda faktiskt.

Jag lägger upp bilderna från själva mässan i det allmänna forumet om en stund (100 bilder) - ska till MacWorld Expo först och ta lite bilder + hämta upp biljetten till Keynote imorgon med Steve Jobs! Blir en kul dag imorgon!

• Medlem
  • 2006-01-11 17:03

Finns det någon keynote video med Larry Page och Robin Willams att skåda?
Kan någon posta länken i så fall?

SUPERCOOL! Kul o se lite bilder brorsan

Sjalv sitter jag pa Koh Chang i Thailand just nu och har det bara gott. Imorgon bar resan av mot Kambodja ihop med min van Bjorn.

Ta lite andra roliga bilder på resan. Jag har fortfarande kvar minnet efter att ha sett den bild där en mega-stor husvagn har tagit sin shopingbil på släp... ja som i sin tur var en Hummel som jag skulle behöva jobba 10 år för att möjligen ha råd med om jag därtill smet från skatten Eller den där bilar körde in i ett Pariserjul, älskar sådana. Fast bilderna från er roadtrip i USA var kanske tagna av Mats den gången... strunt samma dom var en klar höjdarupplevelse - hur som, ha det så himla gött... hoppas att ni längtar hem

Olle

Jag är hemma om en vecka igen - längtar inte till snö och kyla. Det är inte varmt här (Santa Barbara, CA) men bättre än i Stockholm iallafall

San Diego på tisdag, New York onsdag, Depeche Mode konsert i Frankfurt på Torsdag, Malmö Fredag, Uppsala Lördag-Söndag och Jobb i Malmö på måndag!

• Medlem
  • Karlstad
  • 2006-01-26 19:43

Du rör på dig med andra ord!

1
Bevaka tråden