Hej allihopa!
Jag har samlat på mig lite roliga men offtopic bilder som jag sammanställt med text i ett fint bildgalleri: http://media.99mac.se/bildreportage/ceskronika/
Hade tur att få boka en förmånlig jorden-runt-biljett som gav mycket för pengarna, blandade nöje med jobbresa (jobbar ju med inköp åt Cupertino).
Som ni vet spenderade jag helgen på CES 2006 i Las Vegas och fick se Googles Larry Page keynote som var riktigt bra - komikern Robin Williams var med på scen och vi skrattade oavbrutet i någon timme.
CES är endast öppet för branschfolk och ungefär 135.000 besökare får se en riktig mix av konsumentelektronik: allt från tv & radioprodukter till mobiltelefoner och datorer. Ett himmelrike för prylnördar! Tyvärr är ju Las Vegas helt fullproppat med folk och allt blir väldigt dyrt & struligt - om jag åker hit igen kommer jag planera helt annorlunda faktiskt.
Jag lägger upp bilderna från själva mässan i det allmänna forumet om en stund (100 bilder) - ska till MacWorld Expo först och ta lite bilder + hämta upp biljetten till Keynote imorgon med Steve Jobs! Blir en kul dag imorgon!