Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Uppenbarelse!

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Tingsryd
  • 2006-01-12 10:34

Den här killen har vi nog snart på forumet!

http://blog.isecore.net/index.php/2005/

• Medlem
  • Schtåkkhålm
  • 2006-01-12 11:03

"drog och släppte den på iPhotos fönster och PANG allting funkade!"

Hehe, killen snackar redan som Steve Jobs - Pang,Boom!

härlig!!

"Hårddiskmotioneraren är en favorit. Den ser till att hårddisken är i absolut toppform genom att snurra den om och om igen" - snälla kan ingen porta det till osx? Jag känner på mig att min hårddisk börjar få lite bilringar runt midjan, kännar redan att pixlarna blir andfådda vid minsta rörelse

• Medlem
  • Värmdö
  • 2006-01-12 14:15

Någon som är förvånad? Windows är ju trots allt bara en spelkonsol (om man räknar in HW). Och det fungerar den bra till. Så fort man börjar göra mer avancerade saker så visar den snabbt sina brister.

Ja, nu är jag här. Tog ju bara en månad för någon admin att aktivera mitt konto *harkelhost*

• Medlem
  • Stockholm
  • 2006-02-13 01:11

- Välkommen -

/Tangen

Tack! Ser fram emot att få häcka här och ha intressanta diskussioner med likasinnade. Ser fram emot den dagen jag kan lägga en beställning på en Macbook och hiva ut min äckliga Windows-dator genom fönstret.

Ursprungligen av isecore:

Tack! Ser fram emot att få häcka här och ha intressanta diskussioner med likasinnade. Ser fram emot den dagen jag kan lägga en beställning på en Macbook och hiva ut min äckliga Windows-dator genom fönstret.

Jag köpte min första Mac i januari och sitter nu för tiden uteslutande och arbetar på den, det är svårt att säga hur mycket tid och irritation jag tjänat tack vare den, men det är i alla fall så pass mycket att jag kunnat investera i en till iMac intel på väg till mitt kontor!

Lycka till med ditt byte, du kommer nog att bli r i k t i g t nöjd.

• Medlem
  • Kungsbacka
  • 2006-02-13 09:01

Välkommen. Kul att ännu en insett att kvalitet är bättre än kvantitet.
Är själv macanvändare sedan -88 men blir trots det ofta förvånad, eller rättare sagt jublande glad över enkelheten. Senast med iMovie som jag aldrig tidigare använt. Så enkelt och logiskt!

/Bauer

Tja, jag har använt mac av och till sen 1989, men aldrig riktigt ägt en själv. PC'n har (tro det eller ej!) sina fördelar, men valet är antingen Windows eller Linux, och även om Linux funkar utmärkt på mina servrar så är mina desktop-behov betydligt annorlunda än mina serverbehov. Linux kan helt enkelt inte närma sig där.

Så, eftersom mitt tålamod med Microsofts hafsverk efter många år tagit slut så blir det alltså en Mac.

1
Bevaka tråden