Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

99mac och Apple

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Roligt att apple är aktiva och snackar lite mer "direkt" till oss kunder. (något som verkar vara out-of-the-question på forumen och dyl. i the states)

M E N är det bra eller dåligt? det verkar ju lite som dom cut´n´past:ar från översatta press/reklam-texter..

Det apple jag är van vid, där säger ingen flaska till någon, innan det körts genom hela apple-byråkratin, vilket tar tid. detta är ju snäppet under realtidsinformation..

Nånstans högt upp sitter en ny chef. eller kan det vara Oscar själv som hittat på detta? undra iså fall hur länge han får hålla på?

Och HUR fick ni tag på Apple? har ni tjatat och tjatat eller kom dom till er/99mac? Kör ni nån slags utpressning mot Oscar?

/edit: ändrade rubriken

[ 28. Januari 2003, 18:40: Meddelandet ändrat av: Martin Björnström ]

Vi har goda relationer med Apple som vi vårdar. Dom drar nytta av att kunna nå professionella slutanvändare (Apples viktigaste kunder) och vi får tillgång till Apples nya produkter och insyn i beslut som berör oss användare.

Jag tror också att 99mac är en stor tillgång för "switchers" som får tillgång till tretusen erfarna Macanvändare & tekniker när dom tar steget ifrån PC till Mac.

99mac är unikt - det finns inte någonting liknande där slutanvändare (det är alltså vi medlemmar), återförsäljare och Apple möts och diskuterar.

Vi är också en av världens största MUG:ar räknat i antal medlemmar och aktiviteter som vi erbjuder. Det finns ganska många internetsidor som kallar sig för MUG men som inte lever upp till namnet.

Jag är jätteglad över att Oscar är så delaktig i 99mac.com och vi har tillsammans några riktiga överraskningar på gång...

Och där försvann mitt inlägg....

Citat:

citera:Skapades ursprungligen av: Martin Björnström:
.....Jag är jätteglad över att Oscar är så delaktig i 99mac.com och vi har tillsammans några riktiga överraskningar på gång...

Det där låter ju riktigt spännande, som inför julafton nästan i magen.

• Medlem
  • Hammarö
  • 2003-01-29 23:04

Ganska fräckt att ett forum som detta fått så stort inflytande på den svenska Apple-marknaden. Och det är ännu trevligare att Apple verkar uppskatta det också.

1
Bevaka tråden