Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tangentbordsskydd-för tjockt?!

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2006-01-18 13:00

Hej!
Jag har införskaffat en Marware Keyboard Cover (http://www.marware.com/cgi-bin/WebObjects/Marware.woa/1/wa/selectedCategory?catalogCatID=126&wosid=cKFb76tos3OCbMgu4oO5bg) som man även kan använda till att torka av skärmen med.

Kul tänkte jag och köpte. Väl på plats, mjukt och exakt i måtten, men jag känner litet motstånd när jag stänger min PB (15", 1.5GHz), man måste ändå trycka ner för att den ska "klicka". Är lite rädd att skyddet hela tiden trycker underifrån och egentligen till slut kanske sabbar det lilla (så känsliga) låset - har läst om hur mycker man ibland måste mecka för att det ska funka ordentligt.

Har ni några erfarenheter med liknande produkter? Jag kollade i tidigare trådarna och hittade en från 2004 soom gällde en helt annan produkt. Sök på "tangentbordsskydd"

Tack

Kanske inte hjälper dig så mycket, men ett tips är ju annars att använda skyddet som följde med vid köpet. Det gör jag och det verkar fungera bra.

• Medlem
  • Helsingborg
  • 2006-01-18 19:45

Ja, jag har också använt det men jag skulle ändå beställa en väska till Nano från Marware så jag tänkte att jag kunde köpa och testa tangentbordsskyddet när jag ändå betalar 12 USD i fraktkostnader :-). Keyboard Cover kostade USD 6.95...

1
Bevaka tråden