Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ännu en switcher!

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Nu har även jag switchat! Eller egentligen inte, eftersom MacBooken inte kommer ännu på ett bra tag, men switchbeslutet är iallafall taget. Och datorn är beställd.

Hur man ska orka vänta så länge på sin första mac vet jag dock inte. Men spännande känns det iallafall.

Är det förövrigt fler som byter upp (?) sej till Mac nu, än det varit tidigare under åren? Det verkar ju som om det ploppar upp nya appleanvändare stup i ett här på forumet. Har det varit så tidigare också, eller håller apple på att bli mainstream nu?

Välkommen! Och grattis till din nya Mac som visserligen inte dykt upp ännu, du kommer helt säkert bli nöjd.

Det blir definitivt fler och fler Mac-användare, 2005 tror jag att det inte gick en månad utan att någon kompis som inte redan hade allvarligt funderade på att skaffa en Mac. Och att döma utan den här nyheten så stämmer det.

Forza mac!

• Medlem
  • Malmö
  • 2006-01-20 22:21

Mac

Grattis jag skall snart skaffa en med

• Medlem
  • Varberg
  • 2006-01-28 01:28

tyvärr switchar jag tillbaka till pc snart
med tanke på problemen jag har med datorn och hur den tekniska servicen inte ville hjälpa till så skickar de en ny dator och ifall den har samma problem så blir det en switch till en ny sony vaio

ljudloop som inträffar ganska ofta http://powerbookdefect.info/

samt att ena minnesporten är defekt på en dator som är mindre än 14 dagar gammal

och ljudproblemet verkar inträffa på nästan hela pbook serien med DL brännare

så i dagsläget ifall den nya inte fungerar felfritt så blir det sony med Debian som OS

1
Bevaka tråden