- Björnström
- Medlem ●
- Stockholm
Vi har lyckats med att ta oss in i AppleExpo2002 lokalerna dagen innan mässan och har tagit lite intressanta bilder här och där.
Värt att notera: i Apple montern finns det massor av iMac, PowerMac, eMac och iBook. Men bara tre stycken Powerbook G4. Och det står en text ovanför dom: "bluetooth" som en del av specifikationerna. Låter spännande, eller hur?
Det är Harman Kardons nya högtalarset med subwoofer! Jag trodde också det var en ny Apple-produkt först. Du ser ena högtalaren nere till höger i bild, brevid tangentbordet.
[ 09 September 2002, 17:15: Meddelandet ändrat av: Jon Adolfsson ]
Oops, sorry, blandade ihop dem lite.
Högtalarna på bilden är, som du säger, från JBL. De heter JBL Creature 2.1 Speakers.
quote:Skapades ursprungligen av: Martin Björnström:
Vi har lyckats med att ta oss in i AppleExpo2002 lokalerna dagen innan mässan och har tagit lite intressanta bilder här och där.
Värt att notera: i Apple montern finns det massor av iMac, PowerMac, eMac och iBook. Men bara tre stycken Powerbook G4. Och det står en text ovanför dom: "bluetooth" som en del av specifikationerna. Låter spännande, eller hur?
Jaha är det dags att få Powerbook ångest igen..
Fina bilder! Stör mig på att fransmännen vägrar att lära sig engelska någon gång. Nåja.
Hugin: Du har ett nytt personligt meddelande angående din avatar. Checka!
Ja berätta nu Micke W sluta prata i gåtor..
Enda märkliga jag såg var lastpallen som fortfarande var inplastad i svart...
iSync är ju redan "klart" att det kommer, trodde jag vi alla var överens om
Tillägg:
Jag ser då ingen XServe RAID på någon bild.. titta igen Micke..
[ 09 September 2002, 19:51: Meddelandet ändrat av: Jürgen B ]
Som sagt Macnn skriver om det:
Pre-show images from the Apple Expo in Paris
99mac.com has posted pre-show images from the Apple Expo floor in Paris, including images from the Apple booth. [print | email]
Varför har Apple med sig pallar med datorer?
Har de alltid med sig så många på varje Expo?XServe i kartonger,, diskarna ser ut att vara butikanpassade. Det luktar AppleStore utanför USA tycker jag
iSync kommer under Expot, det kan jag lova, annars hänger jag mig.....nästan
quote:Skapades ursprungligen av: Micke W:
Jag blev lite lurad av en bild, skitiga glasögon, men vad är det som är längst till vänster på DSC02261.jpg
Inte racket utan på disken.
Ett jättestort våffeljärn? Har du nån gissning Micke?
Anders
quote:Skapades ursprungligen av: Anders Ingelstam:
quote:Skapades ursprungligen av: Micke W:
Jag blev lite lurad av en bild, skitiga glasögon, men vad är det som är längst till vänster på DSC02261.jpg
Inte racket utan på disken.
Ett jättestort våffeljärn? Har du nån gissning Micke?
Anders
Ni menar Xserve-lådan?
[ 09 September 2002, 22:20: Meddelandet ändrat av: dsm ]
Ni har nått MacNN med denna nyhet! Grattis!
http://www.macnn.com/news.php?id=16338