Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

2 itunesbibliotek?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Öland
  • 2006-01-25 15:08

Har en lite besvärlig fråga

Kan man på samma dator ha två olika musikbibliotek utan att skifta användare på datorn?

Grejjen är den att jag, på grund att utrymmessjäl, flyttat mitt musikbibliotek till min externa firewireHD. När jag sen är ute på vift med min PowerBook skulle jag vilja ha ett annat (och mycket mindre) bibliotek som den använder när inte den externa HD'n är ansluten?

Jag vet att det inte är några som helst problem om man byter användare men, om man inte vill det?

//Filip

• Oregistrerad
  • 2006-01-25 15:15

Visst är internet fantastiskt!

Hört talas om Google?

http://www.google.se/search?hl=sv&q=two+or+more+itunes+library&btnG=Google-sökning&meta=

Ursprungligen av Filip:

Har en lite besvärlig fråga

Kan man på samma dator ha två olika musikbibliotek utan att skifta användare på datorn?

Grejjen är den att jag, på grund att utrymmessjäl, flyttat mitt musikbibliotek till min externa firewireHD. När jag sen är ute på vift med min PowerBook skulle jag vilja ha ett annat (och mycket mindre) bibliotek som den använder när inte den externa HD'n är ansluten?

Jag vet att det inte är några som helst problem om man byter användare men, om man inte vill det?

//Filip

Senast redigerat 2006-01-26 04:24
  • Medlem
  • Öland
  • 2006-01-25 15:20

nja har väl hört talas om honom (google) -visst var han en man som levde i skottland på 1200-talet?

Tack Ola!

Helt underbart!

1
Bevaka tråden