Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

vad är errorsafe?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Lund
  • 2006-01-25 20:57

Har senaste Firefox installerad och är nöjd. Men nu börjar det dyka upp en ruta som säger att "Error safe" skall gå igenom min dator och fixa saker och ting där. Någon som vet vad det är?

• Medlem
  • Karlstad
  • 2006-01-25 21:20

Jag har kikat lite på några franska forum (mest pc-användare) och det verkar som att det rör sig om ett anti-virus program som hoppar in bara så där (?¿?¿). De franska användarna är irriterade på det, för det är tydligen svårt att ta bort.
Jag återkommer.....

Den lurar folk att tro att det är ett säkerhetsprogram. Folk laddar ner den sen gottar den sig mot någon äckelserver. Tankar ner lite skit och sen får du ladda ner någon riktig antispyware som kan ta hand om skiten. vet inte hur det skulle påverka min kära powerbook men den sabbade kompisens pc. Han sa att vad man än gör klicka inte i rutan överhuvudtaget.. så jag tog det säkra före det osäkra och tvångsavslutade safari. det kom inte tillbaka.. men går fan inte ens säker med mac längre. Vissa människor har på tok för mycket fritid och inga kompisar.

1
Bevaka tråden