Jag sitter här med min nya Powerbook 17" och börjar summera.. känns jobbit och titta tillbaka på den maskin man köpt när än så länge så mycket strulat utan att jag får någon som helst hjälp av butiken jag köpt den av eller Apple själva.
Mitt batteri pajja ganska samma dag som jag fick datorn, men det bytte butiken åt mig.
Sen pajja skärmen, död pixel mitt i, jaja det är EN död pixel då går det inte fixa.. datorn kostar ju bara en minde förmögenhet, klart som fan det ska fixas på garantin! (ca 3-4 veckor efter köp)
Sen pajja ljudkortet, har en cp-loop som spelar volymen högre och högre under några sekunder då och då.. prova klippa film med hörlurarna på.. (ca 4-5 veckor efter köp)
Hade sjuka problem med min interna HD.. den hade skadade sektorer vilka inte gick att laga, däremot gick det isolera dem (inte fan vill jag det, vill att ALLA sektorer ska vara tiptop) (ca 4-5 veckor efter köp)
Som jag ser det så skulle man av vilket annat företag som helst bara få en helt ny burk, inget snack ingenting, bara byta allt för det finns inte mkt kvar som kan pajja.. eller?