Lite off-topic, men det berör ju både nano- och shuffle-uppdateringarna:
Jaha, på grund av att nanon kom upp i igen så kunde jag inte hålla fingrarna borta: Köpte en iPod nano 2 GB. Vet inte om det känns som ett klockrent köp... nästa uppdatering av någon av iPodarna känns väldigt nära, och jag vet med mig att jag kommer bli lite småbesviken i så fall.
Hade en shuffle förut, och var väldigt nöjd med den. Tyvärr blev den stulen. Shufflen extraknäcker ju dessutom som världens bästa usb-minne - det går ju att ställa in direkt från iTunes hur mycket som ska användas för data respektive musik. Anledningen till att jag inte köpte en shuffle istället var helt enkelt för att det skulle kännas som att ha en Volvo och sedan köpa en ny, likadan.. om ni förstår hur jag menar.
Men ni som funderar på att köpa, tveka inte på en shuffle! Den är billig, du kan vara riktigt vårdslös med den och den är pytteliten.
Vad jag ville få ut av det här vet jag inte... Trösta eller lugna mig angående nano-köpet, säg att jag inte kommer känna att jag har köpt en redan sval produkt
Jo, en fråga: Är det lika smidigt att ställa in utrymme-för-data-respektive-musik i iTunes för en nano som för en shuffle? Eller funkar det lika för alla iPods?