- Gäst
- Oregistrerad ●
Jag är, liksom Olle och Pär, intresserad av Miglia TV Mini.
Ta gärna hem en sån som vi kan låna några dagar var...
Jag är, liksom Olle och Pär, intresserad av Miglia TV Mini.
Ta gärna hem en sån som vi kan låna några dagar var...
Har i princip redan ordnat den.
Några mer önskvärda prylar förutom tidigare nämnda? Några speciella aktiviteter som önskas?
Tid, ja? från 17.30 och framåt. Ni kommer och går som ni vill.
Perfekt - tipsa Adrian om detta! Vi skulle även kunna göra ett mailutskick till alla medlemmar inom "närorterna" faktiskt. Jag fick just veta att jag borde vara i Hannover på CeBit 2006 just denna dag men jag har inte bestämt mig ännu
...Vi skulle även kunna göra ett mailutskick till alla medlemmar inom "närorterna" faktiskt...
Bra idé! Be folk att maila mig på j.gunverth@macsupport.se som alternativ till att skriva här. Vill gärna veta hur många som kommer så att drickat räcker.
CeBit? Äh! Vad är det mot en 99mac-pub.
Hinner du få med de nu nya MacMini macarna med Intelprocesor så kanske vi får ta kölapp för att komma in... chansen är nog liten men kul skulle det allt vara, sätt in en tackling på Bjers
Vi får se. 3 veckors leveranstid just nu på den. För väl sätta in en crosscheck på Kista.
Har mailat och meddelat att jag vill komma och nu tänkte jag berätta det här också. Skall bli riktigt kul att äntligen få komma i slag med andra macister.
/TM
För en som inte är så insatt, vad handlar kvällen om?
Samkväm med likasinnade! Vi träffas, tar en öl (eller något alkoholfritt), något ätbart och pratar om vårt gemensamma intresser och pillar på prylar som vi har skaffat till plats.
Du är välkommen!
Ge mig en lista på alla närliggande kommuner så fixar jag ett mailutskick imorgon kväll riktat till just dessa personer.
Så här många är vi inom området:
Göteborg - 1013st
Mölndal - 70st
Kungsbacka - 64st
Alingssås - 54st
Lerum - 45st
Partille - 37st
Härryda - 26st
Kungälv - 19st
Stenungssund - 19st
Bollebygd - 16st
Öckerö - 15st
Ale - 14st
Orust - 11st
Tjörn - 3st
(Vem orkar räkna ut totalen?)
Aj aj aj riktigt sugen på att åka dit, inte för macprylarnas skull utan för att kolla in om Mac (fanatiker?) användare är vanliga mäniskor, om det liksom syns utanpå att de använder Mac
Men, men står det lite glada prylar framme så kollar jag nog in dom också.
Har en iMac som jag funderar på att använda som extra TV, så kan du få med lite TV tillbehör så vore det toppen.
Kommer att plocka hem lite iPod:ar och annat som vi säljer rabatterat för den som är intresserad. - ett gäng iPod Shuffle 512MB släpper vi för 680:- inkl. moms.
- en sprillans ouppackad Xerox 8400N färgskrivare säljer vi för 5.000:- inkl. moms. Helt ny alltså!
- för den skrotsamlande finns det möjligheter att rensa vårt reservdelslager och lägga ett bud.
Kommer att plocka hem lite iPod:ar och annat som vi säljer rabatterat för den som är intresserad. - ett gäng iPod Shuffle 512MB släpper vi för 860:- inkl. moms.
Med tanke på att den kostar 725 på Apple Store så tack men nej tack.