Dagens update;
Kullander bad mig ringa Apple's kundservice för att göra en reklamtion, där jag skulle få ett case number som jag skulle skicka vidare till Kullander.
Ringde Apple's kundservice innan idag och fick tala med Josefin, jag berättade om mitt problem och hon gav mig "rätt nummer att ringa" jag ringer upp och upptäcker att det är Apple Store jag kommit till, efter att ha fått lyssna på flera olika alternati upptäcker jag att inte ett enda alternativ passar in på mitt problem, tillslut väljer jag att tala med deras försäljningsavdelning eftersom det var enda sättet att komma i kontakt med en person istället för en telefonsvarare.
Tjejen på Apple Store skickar mig genast tillbaka till kundservice eftersom det är dom som ska ha hand om fallet och sedan skicka mig vidare till Customer Relation.
Jag ringer upp kundservice igen och får tala med någon som för en gångs skull verkade ha kunskap, hon satte sig in i problemet direkt och tillslut skickade hon mig vidare till Customer Relation där jag fick prata med en man som direkt bad mig ringa Kullander och säga till dem att ringa upp honom så de kan tala om en reklamation.
Nu väntar jag på samtal från Kullander så att de kan inleda den (som det verkar att bli) enormt stora processen för att göra en reklamation.