Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Safari hänger sig på vissa sajter

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Testa den här adressen: http://www.motesplatsen.se/ och välj nån lämplig partner, försök sen och backa ur efter att ha läst "mer om mig". För mig så hänger sig Safari titt som tätt i det läget. Firefox funkar bra. Nån som har en susning om vad som får Safari att konstra?

• Medlem
  • Uppsala
  • 2006-02-19 17:04

Så beter sig Safari för mig på det här forumet. Ibland när jag backar stänger Safari ner sig.

Ursprungligen av mratin:

Så beter sig Safari för mig på det här forumet. Ibland när jag backar stänger Safari ner sig.

Är det här nån bugg i nyare versioner av Safari, har aldrig varit med om nåt strul vid surfning förut.

• Medlem
  • Karlstad
  • 2006-02-19 17:17
Ursprungligen av bruksarn:

Testa den här adressen: http://www.motesplatsen.se/ och välj nån lämplig partner, försök sen och backa ur efter att ha läst "mer om mig". För mig så hänger sig Safari titt som tätt i det läget. Firefox funkar bra. Nån som har en susning om vad som får Safari att konstra?

Den kanske är lite pryd och feg, och vill inte medverka till någon partner-matchning-sökning på nätet!
Tänk om det blir fel och Safari skulle få skulden!:eek:

Ursprungligen av Picasso:

Den kanske är lite pryd och feg, och vill inte medverka till någon partner-matchning-sökning på nätet!
Tänk om det blir fel och Safari skulle få skulden!:eek:

Nja, konstrade sist på en väldigt intressant "böna", så det kanske är ödet som stoppar Safari när det kan vara "läge".

• Medlem
  • Karlstad
  • 2006-02-19 17:26

Då kanske Safari inte är helt fel ute ändårå!

Ursprungligen av Picasso:

Då kanske Safari inte är helt fel ute ändårå!

Näe, kanske finns rent magiska egenskaper inbyggt i Os X. Skulle inte förvåna mig.;)

• Medlem
  • Karlstad
  • 2006-02-19 17:45

Inte mig heller! Det är nog för att vi tillhör den "goda sidan" som vi blir beskyddade från snedsprång :):)

1
Bevaka tråden