Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Här i Karlstad är det gråmulet dimmigt, plusgrader dock så snön börjar smälta bort så sakteliga.
Fast de gigantiska snövallarna lär nog inte försvinna helt förrän till midsommar...
Här i Karlstad är det gråmulet dimmigt, plusgrader dock så snön börjar smälta bort så sakteliga.
Fast de gigantiska snövallarna lär nog inte försvinna helt förrän till midsommar...
/me räcker över ett stycke varmluftspistol till Picasso.
Idag vid vid åttatiden snöade det lite i Stockholm, men det smälte på en gång som tur var. Jag var och jobbade vid Gallerian och kopplade in ett handikapslarm inne på en toalett, då kolegan ropade "Marco det snöar" och jag svarde "Det kan det ju inte" han så "Vadå kan inte kom och titta" och mycket riktigt det snöade lite.
Jag hoppas verkligen att det inte blir en liknande vinter den här gången också! Märkligt ändå vad fort man glömmer hur jävligt det var, den heta sommaren har nog bidragit till att iaf jag har förträngt hur det var i vintras.