Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Vet någon om det går att få iCal att i månadsvy-läget visa samtliga aktiviteter som är inlagda? Default är tydligen att visa endast fyra st med tre prickarna ovanför som man får klicka på och då se dem i dagsvy i stället. Mycket enerverande...
Vet någon om det går att få iCal att i månadsvy-läget visa samtliga aktiviteter som är inlagda? Default är tydligen att visa endast fyra st med tre prickarna ovanför som man får klicka på och då se dem i dagsvy i stället. Mycket enerverande...
Köp en jättestor skärm och dra ut fönstret över hela så ser du mer i varje ruta. Det går inte att få in mer text i rutan än vad som ryms i den.
Tack, molia! Dock ska jag betona att det handlar om HELDAGS-aktiviteter och jag har bestämt för mig att vi testat detta på stor skärm (sitter just nu med en PB12 och har svårt att dubbelchecka).
Jag är därför tveksam till om en stor skärm verkligen hjälper om man ex har 10 heldagsaktiviteter som vardera sträcker sig över flera dagar, fast man vill se alla...
Ja då har du rätt, den visar bara 4 heldagsaktiveter oavsett hur stor skärm du har, men du ser lite fler om du går in på dags-vyn istället.
Tack för beskedet! Då var det tyvärr som vi misstänkte att det inte går att visa fler än fyra heldagar i månadsvyn, vilket för vår det gör programmet helt obrukbart.
Någon som vet att motsvarande funktion finns i nåt annat program? (Säg inte Entourage för det kör vi redan utan bra resultat.)