Apple gör det igen!!
Efter alla dåliga år typ 2001 fram till 2006 ( Intel året ) så har jag varit enormt missnöjd med Apples produkter och des kvalité. (3 Mac samtliga hade hårdvaror fel)
Men plötsligt verkar som det har vaknat borta i USA och insett att kvalité är viktigt.
Intel imacarna har inte dragits med några större fel som skulle ha varit hårdvaror relaterat samt åtgärdsprogrammen med att hjälpa till när de väl finns en som skulle vara dålig är bra och snabb. Sådan service kallar jag bra och snabba, det älskar vi konsumenter!
Dock tycker jag Apple ska börja med 3 år garanti ( speciellt i Sverige ) för att möta Dull, Hp m.m.
Mac mini Intel är hur bra som helst, priset är väldigt bra speciellt studentpriset. Detta gör den enormt attraktiv som media centermaskin.
Äntligen är Apple på rätt väg när det gäller pris/prestanda/design i förhållande till pc nissarna! Man får inte glömma Intel iMacen som är en enorm bra burk, speciellt tystheten är mycket önskvärt!
Så nu har Apple tre bra maskiner Mac Mini, iMac och Macbook pro !
F*N tror inte mina egna ögon att jag har skrivitt det här om Apple, måste nypa mig själv.
Alt
Nä jag skyller på temporär sinnesförvirring efter operationen jag har genomgått.