Ok många av er har säkert redan kommit under fund med det här, kanske rent av alla. det kanske bara är jag som är efterbliven men jag gör ett försök och hoppas att man kan tipsa någon i alla fall.
Min laddare sitter normalt sett under skrivbordet vilket leder till att varje morgon när jag ska till skolan, och varje dag jag kommer hem och alla andra gånger jag ska ha laddaren tvingas jag att krypa under skrivbordet och dra ut den. Men så berättade en polare om hur han hade löst problemet, och det är så jävla enkelt men också så grymt genialt. Man låter den där "förlängningssladden" (som jag tidigare aldrig använt) sitta i väggen och har själva laddaren uppe på skrivbordet, så när man ska iväg är det bara dra ur förlängningssladden och trycka i den där lilla kontakten istället, och då är laddaren redan ihoprullad eftersom man kan ha den liggandes precis vid laddarhålet, och när man kommer hem drar man bara ur minikontakten och sätter i förlängningssladden. Det sparar mig många värdefulla skunder om dagen. Hoppas någon har någon nytta av det iaf. Kommentera gärna.