Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iSync och K750i

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

När jag uppdaterar min SE K750i med nya uppgifter så har iSync (eller adressboken) en ful ovana att lägga till ett "-"-tecken efter varje namn i kontaktlistan. Finns det nån inställning att göra för att få bort detta?

• Medlem
  • Stockholm
  • 2006-04-04 15:58

Nope, det är när man inte kör efternamn, ibland även random Jag har iaf inte hittat något fix för detta. Finns det så säg gärna till

det finns en ny updatering för os x .. 10.4.6 .. kanske hjälper ??? skall vara stort förbättrad stöd för mobiler .... har jag hört ..

Ursprungligen av Tussen69:

det finns en ny updatering för os x .. 10.4.6 .. kanske hjälper ???

Nope tyvärr, drog ned uppdateringen igår kväll och synkade telefonen imorse. Samma tecken som vanligt.

.. ps har själv en k750i ... funkar underbart ihop .. specielt iTunes My Walkman är riktigt bra för att använda den som en iPod .. typ ...

• Medlem
  • Kalmar
  • 2006-04-04 16:55

Jag upplever samma problem som trådförfattaren. Skrev ett inlägg tidigare men fick inget svar. Jag hade inte problem med det innan 10.4.6 så det är efter den uppdateringen som problemet har uppkommit.

• Medlem
  • Skänninge
  • 2006-04-04 18:56

Jag har inte detta problem eftersom alla mina kontakter står med både för och efternamn. Strecket kommer väl upp när det fattas något av det?

Strecket är för att det saknas för eller efternamn.

• Medlem
  • Kalmar
  • 2006-05-05 16:57

Är det något som man kan lösa via terminalen eller måste man in i programets filer och mixtra?

• Medlem
  • Kalmar
  • 2006-08-09 09:59

Känner att jag måste fråga istället för att starta en ny tråd. Är det någon som har hittat en lösning på problemet? Jag har det iallafall inte.

1
Bevaka tråden