Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Intel mini och Logitch control centre

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2006-04-04 15:13

Fungerar inte LCC på intelmacar? Jag fick min mini core duo igår och har hittills bara irriterat mig på just denna lilla detalj. Vad jag vill kunna göra är att ställa in knapparna på sidan på min mus att öppna program och den ovan på till att gömma det översta programmet. Om inte LCC går kanske någon har tips på ett anjnat sätt att ordna detta?

Tack på förhand!

Nej det funkar inte. Logitech har skandalöst nog ingen drajver för intelmacar. Jag köpte nyss det nya tangentborde S530 och fick lång näsa. Det är visst på gång en uppdatering, mot slutet av april, enligt en recension på nätet.

Man undrar stilla hur de resonerar, Logitech. Släppa nya coola grejer byggda enbart för mac, och så funkar det bara på förra årets modeller! (rullar med ögonen)

• Medlem
  • 2006-04-04 16:20

Kan bara hålla med, det är synd och skam!

• Oregistrerad
  • 2006-04-04 19:08

ifrån logitech.com:
-----
LCC compatibility with new Intel CPU powered Apple computers.
Question

Is LCC 1.6.2 compatible with the new Intel CPU powered Apple computers?
Answer

Currently LCC 1.6.2 is not compatible with the new Intel CPU powered Apple computers.

Logitech will be releasing a version of LCC that is compatible with the new Intel CPU powered Apple computer in the near future.

Your Mac compatible keyboard and mouse will work as a basic keyboard and mouse with the native drivers built into the OS.
-----

Läste på Apples diskussionsforum och där pratas det om att uppdatering ska komma i början på april.

1
Bevaka tråden