Det var trevligt nere i Stockholm på femårsfesten måste jag säga. Det blev aldrig något här, så vitt jag kan förstå. Men då kanske det är dags att dra ihop något, eller?
O'Leary's har fördelen av att de har gott om plats och man kan äta sig mätt till vettiga priser (och det är rätt gott tycker iaf jag). Bishops Arms är väl lite för litet om man ska dra ihop ett större gäng och få vettig plats, eller? Uteserveringarna lär väl komma fram som svampar de närmaste veckorna (om de inte redan öppnat) och är vädret rätt är det förstås trevligt.
Stan är förresten också full av bra after work-bufféer på fredagar, vore det ett alternativ eller har folk svårt att komma ifrån då, alternativt redan har planer då?
Man måste förstås inte käka, men det är ju en trevlig aktivitet att hålla sig sysselsatt med samtidigt som man babblar, speciellt för de som inte känner för att pimpla alkohol.
Jag tror dock man behöver ta ett datum som är *minst* två veckor fram i tiden eller liknande så man har tid att nå ut till folk. Efter senaste macpuben som vi hade i mellandagarna så kom det ett gäng personer och sa att de gärna kommit men missat det (och då hade vi ändå snackat om det i veckor innan).