Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Försöker byta bakgrundsbild till en vanlig .jpg men bilden är bara kvar i några minuter sen byter det till den där bilden med bark som finns med i OS X. Hur ska jag fixa det? Jag har inte "byt bakgrundsbild" ikryssat. Ganska frustrerande faktiskt.
Njae jag är en sån där jävel som inte vill förstöra min uptime om jag verkligen inte måste. Men löste det genom att göra en mapp som bara innehäll den bilden och drog igång växla bild en gång per dag.
Njae jag är en sån där jävel som inte vill förstöra min uptime om jag verkligen inte måste. Men löste det genom att göra en mapp som bara innehäll den bilden och drog igång växla bild en gång per dag.
varför vill du inte förstöra din uptime? är de någon typ av "vem har störst" tävling?
Faktum är att jag fortfarande har kvar problemet, att ställa in så att den bara växlar bild en gång om dagen gör att jag fortfarande måste byta bild en gång om dagen :/.
Nope det har jag inte, men hittade felet. Programmet Virtue spökade så jag avinstallerade det. Har hellre den underbara varelsen som skrivbordsbakrund jag har nu än Virtue, får ju prioritera lite :P.
Nope det har jag inte, men hittade felet. Programmet Virtue spökade så jag avinstallerade det. Har hellre den underbara varelsen som skrivbordsbakrund jag har nu än Virtue, får ju prioritera lite :P.