Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Roliga filmer på apple.com

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Neverland
  • 2006-05-24 17:07

Roliga filmer från apple.

Kolla in "network".

(Vet inte om detta är rätt placerat, men filmerna vänder sig till presumtiva switchare)

Edit: stvafel

Senast redigerat 2006-05-24 17:27

dom är riktigt kul ... specielt japanskan som säger..när hon syftar på PC:n -"ser inte han lite töntig ut?" ... hehe ...

• Medlem
  • Neverland
  • 2006-05-24 17:24
Ursprungligen av Tussen69:

dom är riktigt kul ... specielt japanskan som säger..när hon syftar på PC:n -"ser inte han lite töntig ut?" ... hehe ...

Är det sant? :D:D

Ursprungligen av filuren:

Är det sant? :D:D

yep ! det är det .. hon lutar sig lite fram och tittar på "PC:n" och säger så .. fast på Japanska .... desutom så i slutet så försöker PC:n komunicera med Japanskan .. och det enda han slutligen får ur sig är ... "Helloo .. Bonjour" ...

och Bonjour är Apples programvara för Windows för att Windows datorer lättare skall kunna hitta grejer i nätverk .. som en Mac kan klaraa enkelt och galant eftersom en Mac har det inbyggt ..

http://www.apple.com/se/macosx/features/bonjour/

• Medlem
  • Munkedal
  • 2006-05-24 21:25
Ursprungligen av Tussen69:

yep ! det är det .. hon lutar sig lite fram och tittar på "PC:n" och säger så .. fast på Japanska .... desutom så i slutet så försöker PC:n komunicera med Japanskan .. och det enda han slutligen får ur sig är ... "Helloo .. Bonjour" ...

Kul filmer, men om man får vara lite petig säger han "buongiorno" som är italienska för goddag och inte "Bonjour".

Tänkte att eftersom du stoltserar med dina japanskakunskaper, så stoltsera jag med mina italienskakunskaper.

• Medlem
  • Göteborg
  • 2006-05-24 22:07
Ursprungligen av Marco:

Kul filmer, men om man får vara lite petig säger han "buongiorno" som är italienska för goddag och inte "Bonjour".

Tänkte att eftersom du stoltserar med dina japanskakunskaper, så stoltsera jag med mina italienskakunskaper.

För hade han sagt Bonjours, hade han givetvis fått kontakt!

• Medlem
  • Neverland
  • 2006-05-24 20:46

Nämen se där. Fler har upptäckt dessa roliga filmer = bra

Jag försökte verkligen kolla att detta inte varit uppe innan, genom att söka efter denna länk, men misslyckades = dåligt

Det är alltid lättare att hitta trådar man vet finns, än att försöka kolla om ett givet ämne varit uppe tidigare

1
Bevaka tråden