Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur får man in drumkit from hell i logic pro?

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2006-05-25 19:07

Hur gör man för att kunna använda drumkit from hell i logic pro.
Någon som vet.

• Medlem
  • Stigtomta
  • 2006-05-26 01:24

Du kan öppna det i EXS24:an (Logics mjukvarusampler). Då lägger du exs24:an på en audioinstrumentkanal och sedan styr du samplern med en midifil.

• Oregistrerad
  • 2006-05-26 02:38

Men när ja öppnar ESXP24 så kommer inte drumkit from hell upp i listan. Det går inte att hitta det där. vad mer kan man göra.

• Medlem
  • International user
  • 2006-06-02 01:02

har du valt "refresh menu" i ESX:en efter installationen?

om inte, prova det.

• Medlem
  • Piteå
  • 2006-06-07 14:08

EZdrummer och garageband

Jag har ett liknande problem som ovan. Jag vill ha in EZdrummer i Garageband. Hur gör jag? (Erkänner - jag är nybörjare på det här med "pluggar"...:D ).

Det står i manualen har jag för mig. Kolla om det inte finns en medföljande pdf.

• Medlem
  • Piteå
  • 2006-06-07 16:47

Nja, där står hur jag installerar på en Mac, och det funkar ju, men det står inget mer...:confused:
Jag hittar ingen ikon att klicka på och EZdrummer dyker inte upp bland programvaruinstrumenten i Garageband. Jag vet helt enkelt inte hur jag ska starta skiten nu när den är installerad! Och jag som så gärna vill börja lägga lite schyssta trumspår...

Hej,
Kan du ge lite feedback om hur EZdrummer funkar?
(Naer du far det att funka

Christer i Texas

• Medlem
  • Piteå
  • 2006-06-07 20:12
Ursprungligen av ChristerinTexas:

Hej,
Kan du ge lite feedback om hur EZdrummer funkar?
(Naer du far det att funka

Christer i Texas

Det ska jag absolut göra.... Snälla hjälp mig nån!

/Kårre

Ha! Nu hittade jag lösningen! Allt är lätt när man kan det. Bara att välja EZdrummer som generator under spårinformation. Så nu ska här spelas!

Senast redigerat 2006-06-07 21:27
1
Bevaka tråden