Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ett annat synsätt

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Min flickvän (som annars bara surfar och skriver med datorn) har använt VLC lite på min iMac (som hon förövrigt är väldigt skeptisk till) Nu ville hon se någon film hemma hos henne, på hennes PC. Så jag bad henne ladda ner VLC för XP. Ringde henne på kvällen och då sa hon att det hade väl gått bra och köra och så men hon hade fått fel verison. Vadå undrade jag. Jo, den såg helt konsig ut och såg ut som den var gjord för 10 år sedan Ja, så kanske man börjar se på saker och ting när man vant sig vid mac

hade en kolega som precis köpt en PC för xxxx pengar ... när jag vissade min Mac börja han nästa gråta .... för han insåg hur mycket pengar han slängt bort på sin PC ... han kör numera Mac ...

OS X 10.5 är ju snart här så du lär ju Apple ta yterligare steg in i framtiden ..

Vista är på gång med. Säg vad ni vill, men det är åtminstone inte steg bakåt det tar.

Edit: Glömde ett "inte", det blir lite annorlunda då...

Senast redigerat 2006-06-01 18:02

har bråkat färdigt med halvbökiga winsystem (win imo är kraftfullt men inte användarvänligt på klientsidan)... ser framemot ett fräscht och framförallt lättarbetat system till hösten... Tagit examen i teknisk data och där körde vi pcsystem... Det fick mig att helt tappa lusten för datorer... kör på pcn xp + ubuntu/fedora/kubuntu som gnu/linux... när man bara vill att saker ska funka så är macos ett bra val...

säg det åt alla hans kompisar

1
Bevaka tråden