Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Finder-substitut?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har använt Path Finder 4.1 i ett tag nu och måste snart betala för att få fortsätta. Jag är väldigt nöjd med programmet och skulle nog inte kunna återgå till vanliga finder igen men jag tänkte bara höra om det finns några andra bra program istället för path finder. Jag har för mig att jag lästa någonstans att det fanns ett liknande program som var gratis, eller i alla fall billigare men jag kan inte hitta tråden där jag läste det... Stämmer det och vad heterr programmet i så fall?

Tack på förhand
/Fredrik

De jag känner till är Macintosh Explorer och 3DOSX.

Jag har förträngt vilken produkt det var men en tysk kille höll på med en sådan produkt som såg grymt lovande ut.

Ursprungligen av Mattias Hedman:

Jag har förträngt vilken produkt det var men en tysk kille höll på med en sådan produkt som såg grymt lovande ut.

Du tänker nog på FileRun. Det har väldigt länge stått att det snart ska komma och förhoppningsvis gör det så.

Ja precis... jag har mejlat honom en gång och sagt till honom att ändra sidan annars skulle de verka vara en bluff... men inget svar.

  • Medlem
  • International user
  • 2006-06-01 20:17

Nja, har försökt Pathfinda men NEJ! Det ska vara stilrent och det lyckas bara Apple med. Dessutom får vi snart en ny FInder med Leoparden.

Får vi?
10.5 ska visas första gågnen i Augusti sedan tar det minst ett 1/2 år innan det kommer, så är det snart så okej...

Läste händelsevis om denna: http://www.likemac.ru/english/ men om den är bra eller inte har jag ingen aning om.

1
Bevaka tråden