Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Sitter på AppleStore Ginza i Tokyo

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag och ohennig har hittat till AppleStore Ginza i Tokyo som är riktigt trevlig med fem våningar och superfräsch inredning som vanligt. På varje våning får vi utskällning för att vi tar bilder men det är olika vakter så förhoppningsvis ska vi kunna få ihop ett litet bildreportage.

Datorerna är några procent billigare än svenska priser utan moms - för den som är privatperson finns det alltså anledning att plocka upp en MacBook Pro här förutsatt att man dealat fram ett svenskt keyboard genom en Service provider.

I övrigt kan jag säga att Tokyo är en riktigt cool och ovanlig stad. Rent, rikt och ordning på allting är en kort sammanfattning. Ska se om jag får några timmar till bloggning ikväll!

Ja, de är duktiga på att dölja skiten

Tokyo har alltid varit ett drömresmål, framförallt för de oändliga mängderna skivbutiker och rent allmänt härliga musikscen. Sen ska aikidon vara bra där också, har jag hört
Har en kompis vars föräldrar bor där, borde verkligen ta chansen att åka dit men bara tanken på att sitta 14 timmar i ett flygplan med en 6 månaders knodd känns skrämmande, och att lämna henne hemma i två veckor känns ännu värre...

Ta chansen om du har möjlighet - hur ofta säger man "jag skulle inte ha sett världen, det var onödigt"? Det är inte mer än 10.5 timmar faktiskt

• Medlem
  • Stockholm
  • 2006-06-07 15:23

Åååh ditt svin jag vill också resa till Japan!

• Medlem
  • Kungälv
  • 2006-06-07 18:47

Äh, det där är väl inget att skryta med. Jag har varit på Ginza i Fåglum.

• Medlem
  • Borås
  • 2006-06-07 19:26

Hahahahhahahaa

Saeg till naer ni kommer till Dallas for ett reportage

Christer

Hur ser tangentborden ut på MacBook Pro i Japan?

• Medlem
  • Stockholm
  • 2006-06-08 10:53

Grym butik, jag gick in när det var ljust & kom ut när det var mörkt....

Är på väg till Japan inom en snar framtid, hur bökigt är det att byta tangetbord på en macbook? Är det möjligt att få datorn med engelskt tangetbord redan vid beställning i japan? Någon som vet?

1
Bevaka tråden