Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Åhhh, you bastard! Jag ska själv prata lite med Saab-säljaren idag. Har lite planer på att beställa en 9-3 combi. Den snyggaste kombi jag sett! Behöver lite mer plats nu för tiden...
Viggen/Aero-paket? Njaä, jag tycker faktiskt cabben är snyggare med "sport-paketet".
185hk rör på sig så det räcker. Hade ju 270 i min gamla, men denna blir det nog inget maffetrim i. Ett Nordic steg 2 på 225hk räcker gott och väl.
Vi tycks följas åt i vårt bilval. Jag har också bytt ut min og 9-3 mot en cab, jag blev dock pålurad en nyare modell Tufft registreringsnummer du hade förresten, RSA.
Vi tycks följas åt i vårt bilval. Jag har också bytt ut min og 9-3 mot en cab, jag blev dock pålurad en nyare modell Tufft registreringsnummer du hade förresten, RSA.
Sorry för den usla bilden...
Björnström: Turbo-4 is the shit
*bow* *bow* *bow*
Tänk om man hade råd med en sån där skönhet!
Årsmodell? Vector? 2.0T 175?
Turbofyra är trevligt för vissa ändamål men för en glidare är det bara V8 som gäller - oavsett bilens ägarförhållanden
V8-ljudet är iofs som musik för mina öron men en Lexus är ju så tyst att man överhuvudtaget inte hör att det sitter en motor iden, det känns som om den drivs fram av små osynliga japaner som knuffar på den