Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Hmm, vilken är den vanliga DVD-mallen? Alltså till den typen av DVD-fodral som är i plast och väldigt vanliga? Är det "Amaray DVD Insert" eller "Alpha Pak DVD Insert"? Hmm, alla mått är i tum förresten... tror jag tar fram linjalen istället, är nog enklast
citera:Skapades ursprungligen av: Mattias L: ...eller gå in på: Warner musics FTP
och ladda hem färdiga mallar.
Grrr. Quark Xpress är ute. Inse.
WTF... Här förser man med länkar och så blir man bemött på det här sättet! Knåpa ihop egna mallar och lägg upp på nätet om du nu tycker att det är så djävla jobbigt att det länkas till Quark mallar.
Förresten: Hur tillförlitlig ska man egentligen vara - Hur ofta stämmer en sån här DVD-mall om man skickar till tryckerier? Självfallet ska man ju se till att de har en 3 mm bleed, men ibland skiljer sig de rackarns askarna i storlek (om de skiljer märkbart just med DVD-askar vet jag inte). Jag vet att ibland måste man använda tryckeriets egna mallar för att det inte ska bli fel, detta gäller iallafall CD-omslag och andra mallar enligt erfarenhet.