Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

TTF på iMac med MacOS 9.1

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2003-02-05 10:11

Hej.. Jag har ett bekymmer, och ett av dem att om ni svarar med facktermer kommer jag fortfarande förstå nada

heheheh...
.. I vilket fall.. Jag studerar ryska (ett språk som min dator givetvis läser), men när jag skulle ta hem de extra TTF-filer som är nödvändiga för att till fullo läsa internet sidorna, fick jag meddelande om att filerna ej kunde öppnas eftersom de saknar sampling.. Vad i hela friden är det som begärs? Och hur kan detta åtgärdas, så att min dator kan använda filerna? Jag har sparat dem för tillfället i en annan mapp, eftersom datorn blåvägrade att läsa filerna i fråga. Jag skulle bli mycket tacksam för allsköns hjälp i denna fråga..
Med vänlig hälsning
Shevi
:rolleyes:

• Medlem
  • Malmö
  • 2003-02-05 13:17
Citat:

citera:Skapades ursprungligen av: Shevi:
Hej.. Jag har ett bekymmer, och ett av dem att om ni svarar med facktermer kommer jag fortfarande förstå nada

heheheh...
.. I vilket fall.. Jag studerar ryska (ett språk som min dator givetvis läser), men när jag skulle ta hem de extra TTF-filer som är nödvändiga för att till fullo läsa internet sidorna, fick jag meddelande om att filerna ej kunde öppnas eftersom de saknar sampling.. Vad i hela friden är det som begärs? Och hur kan detta åtgärdas, så att min dator kan använda filerna? Jag har sparat dem för tillfället i en annan mapp, eftersom datorn blåvägrade att läsa filerna i fråga. Jag skulle bli mycket tacksam för allsköns hjälp i denna fråga..
Med vänlig hälsning
Shevi