Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hitta Mail.apps samtliga adresser

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Boxholm
  • 2006-06-20 22:12

När vi skriver in en bokstav i mottagarfältet i Mail så ploppar det ju upp en massa alternativa e-postadresser. Men inte bara adresser som finns i adressboken, utan även adresser av mer tillfällig karaktär. Dessa alla adresser borde rimligtvis finnas sparade någonstans.

Min önskan är att få tag i alla dessa adresser (observera: inte bara adressboksadresserna (:eek:)), och kunna skriva ut dom.

(Jag ska förrövrigt formatera/installera nytt och vill börja med en tom fräsch Mail-klient. Men som alltid blir det tillslut att man måste få tag i en adress som man hade i gamla mail-klienten, men som inte var tillräckligt viktig för att spara i adressboken. Just då...

(...Fortsätter jag skriva mer kommer ingen förstå till slut. )

Menyn "Fönster" och "Tidiga mottagare".
Verkar dock inte gå att skriva ut, men i värsta fall kan du ju bara ta skärmdumpar av allt du hittar där (usch vad många adresser jag hittade i min bara för det).

  • Medlem
  • Boxholm
  • 2006-06-21 00:39

Hohoho, jahaja, det hade ju funkat bara bra... Synd att jag inte väntade en stund på svar innan jag formaterade... Jaja, men rent och fint blev det. Och tack för svaret!

Oj va bra. Den listan har jag ofta funderat på var den är. Tack ohennig! Jag hade förvånansvärt många adresser där själv.

1
Bevaka tråden