Helnöjd med Handelsbanken, Firefox OCH Certifikatet. Har aldrig haft problem, snabb kontakt med support mm.
Kör med skraplott på Postgirot, vilket suger fett.
Har kollat SEB hos en anhörig och både Interfacet och dosan suger lika fett.
Jag tycker helt enkelt att HB med cert är det bästa alternativet. Jag gör aldrig bankärenden från olika datorer, och om jag är på resande fot, går det faktiskt (tro mig) att FYSISKT gå till banken och fixa.
MEN det är mer här jag undrar lite över vad man betalar för egentligen. Det måste kosta en bråkdel för bankerna att underhålla sin onlineavdelning jämfört med kassorna.
Kommer man in på banken, kan fem anställda stå runt en barnvagn och snacka skit hur länge som helst. Vad som drunknat i hela euforin över gör-det-själv-tjänsterna är att du - just det - gör det själv. Vi gör DERAS jobb.
Samma sak vid bankomaterna.
När man väl besöker banken, då har man anledning.
Så vad arbetar alla dessa människor med bakom disken?