Jag är idag jättebesviken.
Efter nästan en månad av väntande (beställde min MacBook Pro den 28:e Augusti, fick datorn den 26:e September, körde igång datorn för första gången den 29:e September) så fick datorn hamna på reparation precis efter att jag fått den.
Jag körde igång datorn och märkte ett stort gult streck (fasta pixlar) vertikalt över skärmen (900 stycken fasta pixlar), detta gick direkt på garantin, fint.
Men problemet är att jag kommer få tillbaka datorn om två veckor(!), kul.
Så efter en månad av väntande, ska jag vänta ytterligare två veckor innan jag får använda den, helt perfekt då jag verkligen behöver datorn för mina studier just nu.
Vågar jag köpa från Apple igen (självklart kommer jag göra det, men jag kommer vara orolig över att jag får en defekt produkt, det ska inte behöva vara så)?
Förresten så var det Samsung-panel i den, jag såg inget av det gula folk snackade om, däremot var en stor del av skärmens/panelens nedre del väldigt mörk, oavsett vinkel.
I övrigt så är det den bästa datorn jag någonsin köpt, otroligt snabb, läcker som få, och en ren njutning att använda. Den var faktiskt mycket lättare och mindre än vad jag hade föreställt mig