Jag hämtade igår ut en 6+ och uppgraderade till 30 GB från 10 GB surf

4G fungerar ytterst sporadiskt oftast 3G Jag har också ner på No Service ofta

Vill att ni fixar detta omedelbart Telia Apple skulle nog vara bedrövade hur deras produkt framstår
med den hör nätproblematiken

Föreslår nu att ni lyssnar på konsumenterna Problemet är inte löst Jag har tålamod om
det finns ett bemötande dör problemlösning ingår

Annars lämnar jag Telia och byter leverantör Till och vakna upp i Farsta tror jag

Ursprungligen av Telia Kundservice:

Hej igen!

Ber om ursäkt för sent svar. Det nätproblem vi hade är löst. Om ni trots detta fortfarande upplever problem med Iphone 6 gäller sedvanlig felsökning och då får jag hänvisa er att kontakta supporten via telefon, chatt eller e-post.

Trevlig helg!

Med vänlig hälsning

Annica, Telia Kundservice