Och idioterna på Microsoft vägrar supporta ärendet om jag inte betalar, för att jag har kopplat entourage mot en exchangeserver. Då är det avancerad support som gäller, och då kan jag inte nyttja den "gratis" support som jag egentligen redan betalat för i och med inköpet av programvaran...
Jag försökte förklara att problemet uppstod veckor innan jag kopplade upp mig mot exchangeservern, men till ingen nytta. Har jag någonsin kopplat upp mig mot en exchangeserver så gäller inte supportavtalet längre. Tack fö den.
Det är såhär man späder på all ilska som finns mot Microsoft. Man lanserar något som inte håller måttet, och när gratis-supporten ska utnyttjas så vägrar man ställa upp.
Här står just nu ett antal censurerade ord som jag just nu tänker om det företaget och deras businesscases. ****!!!***!!!****
Vad tusan gör jag nu? Jag ska ringa igen, och om de frågar igen om Exchange-server ska jag ljuga... Känns inte bra.
//Seb