fan det verkar ju helt sjukt. varför ska ett sk highest quality företag som apple jobba med så dåliga budfirmor. Beställde en kamera från USA för ngn månad sen från ett litet företag. kunde se exakt var den var och allt stämmde på pricken. Når budet väl kom var jag int ehemma. Han ringde då och fråga om jag ville att han skulle komma till adressen där jag befann mig. Det var suvärän scervice. Fattar inte ens att UPS får vara med och köra ut då de gör på detta sätt.
Har beställt Ipod nano med och beställde kring 23.30 den 14e svensk tid dock på student sidan, vet ej om den är lover priority på apple.se, Hörde att de packar om i Holland känns ju jäkligt omständigt och gormigt. Har inte folk påtalat detta till Apple, ni som e vana macanvändare genom åren?
Själv är det min första mac och hoppas jag kommer bli nöjd då jag jobbar mestadels med foton. Dock lite orolig då det e glossy skärm. någon som jobbat med foton som vet om det har mkt stor betydelse?