Hej,
Först, kul att telia vågar, som enda mobiloperatör, ställa upp på det här försöket! Två, som "gammal" supporttekniker själv på telia 2006-2007, undrar jag om kundservice är det nya namnet på vad vi internt kallade supporten?
Till mitt ärende: jag skulle behöva lämna in min iphone 3G på koll hos er, men min erfarenhet med ett annat problem får mig att tveka. Efter en vecka gick mikrofondelen i hörlurarna sönder. Jag lämnade in dom i butik i Gbg och gavs beskedet ca 10 arbetsdagar. Efter att 15 arbetsdagar gått, och ett par samtal till Telia (där telefonnumret till butiken inte går till butiken. Logiskt...) fick reda på att företaget som skulle reparera den "glömt" den. Man skulle kunna tro att dom lade den på lite högre prio, men ingenting hände. Till slut fick jag gå till butiken och helt enkelt kräva att dom gav mig ett par nya lurar.
Som du förstår är jag väldigt tveksam att lämna in min telefon till er. Får man en lånetelefon under tiden ens egen är inlämnad?