Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
carpelux

carpelux

Medlem
  • Plats Skara
  • Registrerad 2010-06-12
  • Senast aktiv 2017-06-06
  • Antal inlägg 97

Foruminlägg

De senaste inläggen carpelux har skrivit i forumet.

Det låter mycket konstigt.
Jag har också Zagg IS full body och det sitter som berget. Finns inte en möjlighet att flytta omkring skyddet och inte den minsta tendens att de släpper i kanterna.
Jag har haft det på en vecka ca, och har dessutom en Garmin GPS där det suttit ett likadant skydd i flera år utan att det släppt.

Det måste vara något fel på ditt skydd, jag skulle reklamerat det.

För protokollet vill jag bara tala om att det löste sig med återställningen i Tiny Umbrella.

Och för att inte vara helt off topic så är det så att tre bara säljer med abonnemang fram till dess att leveranserna kommit ikapp så köerna betats av. Allt enligt deras facebooksida.

Jag har syncat den otaliga gånger och återställt den ett flertal gånger men ännu har den inte blivit upplåst.

Nästan så jag funderar på att jaila den tills det upplåsningen gått igenom, men eftersom jag redan uppdaterat den till 4.02 så är det ju problematiskt. Jag lagrade min 4.01 SHSH i cydia med hjälp an tiny umbrella men lyckas inte återställa den, får Device: INVALID X.X.X (XXXX) när den ansluts

Jag köpte också en kontant på tre och har beställt upplåsning på den. Tre har godkänt detta och dragit 350:- för ca en vecka sedan men ännu är inte telefonen upplåst.
Jag har fått olika bud från dem, allt från att det ska ta ca en dag till att det ska ta 3 veckor innan upplåsningen går igenom. Är det någon som vet var denna tröghet ligger, är det tre som håller på beställningarna till apple eller är det apple själva som tar sådan tid på sig?

Sitter lite i sjön eftersom jag tänkt ersätta min havererade jobbtelefon med iPhonen. Är det tre som segar kan det ju kanske löna sig att ring kundtjänst och jaga på dem lite.