Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
SvenAntenn

SvenAntenn

Medlem
  • Plats Uppsala
  • Registrerad 2010-06-18
  • Senast aktiv 2010-08-09
  • Antal inlägg 23

Foruminlägg

De senaste inläggen SvenAntenn har skrivit i forumet.

Ursprungligen av erik.cson:

När jag valde express så ändrades inte priset så valet var rätt självklart.

Förstår det.. mitt paket väger 4 kg säger dom.
Och chat-supporten förstår ingenting, verkar inte ha någon aning om något.

Så nu har jag skällt ut "Angie" . orkar inte ens med att prata med dom längre.
Får ta att dom lurade mig på 300 kr.

Kommer ALDRIG använda Borderlinx igen.

Ursprungligen av erik.cson:

Mitt dök upp nu, 0,55 kg 332kr för express

Betyder ju att idioterna på Blinx har gjort allting fel igen..
Så nu är jag på chatten igen och hatar någon ny idiot som inte fattar ett smack..

Vilket jävla skit företag.

Ursprungligen av svanlund:

Mitt paket som kom till Borderlinx i torsdags (med UPS) har nu precis dykt upp på webben. Betalat 340 kr.

För express?

Ursprungligen av erik.cson:

Hur mycket fick ni betala från borderlinx OM min iphone skulle dyka upp där någon gång

597 kr för express fick jag betala.
Mitt paket väger tydligen 4.13 kg.

Ursprungligen av studiox:

Apple använder båda, det kanske borderlinx gör det. Men snacka om att märka ord.

Tror du verkligen att det sitter en liten svenne i en skum källare á la svenska anonyma postboxar och tar emot paket från hela världen?

Så ser det inte ut som tycker jag iaf.. Gissar att dom får kanske 5000 paket dit varje dag.

Ville bara klargöra att DHL inte ska få skulden för det som UPS gjorde.
För det var UPS som levererade.

Angående siffran 5000 paket så är det lika gripet ur luften som att jag säger 100 paket om dagen och att dom sitter och slöar.

Ursprungligen av erik.cson:

Då så! Då är det ju på väg Tänk på oss som fortfarande inte fått en bekräftelse

Ja, jag gör det.
Du har all rätt att rasa på forumet enligt mig och dessutom ställa på de sävliga individerna på Blinx chat-support som inte kan svara på någonting.

Ursprungligen av studiox:

Jag är inte bitter? Du måste väl varit medveten om vad du gav dig in på när du beställde? Om man inte överväger för och nackdelar innan man gör något så får man faktiskt skylla sig själv. Sen verkar du precis som en bunt andra här inte fattat att det var DHL och inte Borderlinx som krashat paketet. Det lär ju kunna hända även om du kommer kunna beställa från svenska Apple store och DHL hoppar på din iphone utanför din port.

Jag är bitter.
UPS i så fall, inte DHL som har hoppat på mitt packet.

Jag visste vad jag gav mig in på absolut, var orolig som fan för att Apple skulle dra en delete på min order, men då skulle pengarna komma tillbaka o det hade varit värt ett försök. Hade dock räknat med att Borderlinx skulle göra sitt jobb på utlovad tid.

Precis fått bekräftelse på mitt packet så bitterheten släpper väl sakta, men tycker fortfarande det är dåligt att det ska ta så lång tid att öppna brevlådan.

Mitt paket kom till Borderlinx i torsdags 12:59, fortfarande inte ett ljud.
Rekommenderar inte folk att beställa via Blinx, de verkar oseriösa och håller på inget sätt vad de lovar.

Med tanke på att en individ ovan fick sitt paket damaged så..
Avboka era ordrar!