Ganska löjlig diskussion detta här
Jag väljer själv Apples produkter 7 dagar i veckan, men Samsung är så mycket mer än bara mobiler och datorer och det är inte Apple
Det värsta med Samsung, är att de spottar ut nyheter i alla segment och efter garantitiden gått ut så är produkten passé när det gäller support och uppdateringar. Man håller inte sina löften och man vet inte vad ordet support betyder.
Deras svenska support består i princip av bemanningsanställda inom något telemarketingföretag och man får absolut inte prata med någon på deras svenska huvudkontor. Sådana företag håller jag på avstånd.
Apple däremot behandlar alla sina kunder som VIP och det är en ren fröjd att gå in på ett applestore om man har något att fråga om. Har man något problem med tex sin dator eller iPhone så spelar det ingen roll var man köpt den. Det är bara att boka en tid i applestore appen och sedan får man all hjälp man kan drömma om.
Ja det finns samsung butiker också men de kan ingenting och de har inte en stab av tekniker i rummet bakom.