Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
DagnyTaggart

DagnyTaggart

Medlem
  • Plats MALMÖ
  • Registrerad 2011-10-08
  • Senast aktiv 2012-06-21
  • Antal inlägg 3

Foruminlägg

De senaste inläggen DagnyTaggart har skrivit i forumet.

1
Ursprungligen av Capeman:

Hej, välkommen hit och grattis till ett bra köp! Det beror väl på vad du mer har i väskan och hur du behandlar väskan. Jag har en MacBook Air (Late 2010, samma design) och har ett tunt fodral även om jag också transporterat den i en väska, då jag även har mycket böcker i väskan och man kanske råkar sätta ner väskan lite för tungt ibland o s v. Ett sådant här fodral har jag, kostar strax under 300,- och räcker för mina behov:

LA robe Air 11/13 Allure - be.ez | bags for mobile life

Tack! Kanske vettigt med fodral trots allt. Efter lite letande hittade jag tre bra varianter om någon mer är intresserad:
Lite tjock, men snygg och effektiv. Borde gå att ladda i fodralet
I neopren
Favoriten Knomo

Tangentmissen tycker inte jag är det mista "charmig". Ingen som helst praktisk betydelse såklart, men för någon som ska vara världsbäst på just detaljer så..... Hade det varit Samsung, hade vi skrattat rumporna av oss.

Ursprungligen av kainen:

...och så är den skickad!

Nu blev jag också tvungen att kolla och...hepp!...min med. Leverans den 21:a. Vi får se vem som blir först!

Som sagt min första MBA, hur reptåliga är dom? Behöver man något case/fodral? Tänker mest transportera i portfölj, så det lär väl inte vara några problem?

Ursprungligen av kainen:

Det var ett bra tag sedan jag ringde och ställde frågor eller bad om hjälp men då har personen på andra sidan varit väldigt hjälpsam.

Jag ringde faktiskt en gång till efter det och fick ett trevligt och kunnigt bemötande, så det var kanske bara olycksfall i arbetet.

Vad har ni för erfarenhet av supporten?

Ringde in dagen efter WWDC och frågade lite om leveranstider. Killen verkade knappt veta att det hade släppts nya modeller. Han var infjäskande och pressade hela tiden för en beställning, leveranstid genom honom skulle vara 3 dagar (vilket jag nu i efterhand tvivlar på var sant, kan det stämma?). När jag sa att jag skulle beställa via hemsidan slängde han på luren. Jag är i grunden positivt inställd både till telefonförsäljare och supportpersonal, men det här var uselt.

Jag blev sjukt avtänd och var nära (nåja...) att inte köpa någon ny maskin alls, men det slutade med en 13" i5 128 med 8GB. Min första laptop från Apple!

1