Ok pågar o töser, håll i er nu...
Jag fick ÄNNU ett samtal från Apple Irland precis, det tredje på två dagar.
Killen jag talade med beskrev det "vanliga" och sedan började jag ställa lite frågor till honom. Jag tog upp detta med min andra order som först hade blivit avbruten, sedan återaktiverad efter ett samtal från Apple Irland igår och sedan idag avbruten igen (!). Han sa att där troligen hade skett ett misstag och att han direkt skulle se till att denna återaktiverades. Jag frågade honom hur det kunde komma sig att det har skötts på detta sätt och han beskrev då att efterfrågan hade varit enorm från alla, inklusive länder som den egentligen inte var tänkt för i denna lanseringsvågen. Han sa också att Apple initialt hade beslutat att inte tillåta "freight forwarding companies" och därför hade ordrar avbrutits. Nu var dock läget annorlunda, som han sa.
Han bedyrade att jag verkligen skulle få klockan i enlighet med de beställningarna jag hade gjort, båda två. Jag undrade då ifall man verkligen inte kunde vänta sig att denna oerhörda röra skulle fortsätta och att jag då kunde riskera att få mina ordrar avbrutna ännu en gång. Han sa nej, det är slut med det. De kommer att vara live tills jag har fått klockorna levererade.
Helt ärligt, detta är så snurrigt nu så jag kan knappt hålla reda på turerna själv längre...nu väntar jag bara på att få se min andra order återigen bli aktiverad, vilket han skulle ordna.