Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
sladdisa

sladdisa

Medlem
  • Registrerad 2012-12-20
  • Senast aktiv 2012-12-21
  • Antal inlägg 3

Foruminlägg

De senaste inläggen sladdisa har skrivit i forumet.

1

Är säljare själv. Dock inte inom samma bransch. Men har man lite känsla för yrket då ser man iaf till att kunden går relativt nöjd därifrån.

Om dem nu inte kan hjälpa mig att låsa upp telefonen så är det önskvärt att säljaren ändå gör sitt bästa för att få mig nöjd och ffa återkommande.

Kommer en kund till mig med reklamation, problem etc då är mitt mål att få kunden positivt överraskad, så att denne talar med andra i termer om; vilken god service jag fick.

Liten stad + dåligt rykte = stängd butik.

Okej. Som jag misstänkte. Inget säljaren dock informerade om.

Ska bli spännande att se om TPH har känsla för kundservice.

Min pappa köpte en olåst iPhone 4 med ett Tre abb åt min mor i april i år. Han bad specifikt att få en olåst telefon. Han själv har aldrig haft en låst telefon.

Idag när jag sätter i ett telia sim så får jag besked att den är låst iaf.
På kvitto står inget om låst telefon.
Har googlat och läst mig till att Apple inte säljer sina telefoner olåsta med abb. Andra säger att det är operatörerna som låser dem.

Kan någon tala om för mig vad som gäller så jag har lite kött på benen när jag går in till TPH imorgon.

Kan jag kräva att han låser upp telefonen på plats utan avgift? (Vet att det ska skickas efter kod från Apple, men det är snart gjort)
Men eftersom den förra säljaren lurat på pappa en låst telefon ändå, så bör den kostnaden att låsa upp hamna på THP?

Väldigt tacksam för snabba och korrekta svar!

1