Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Skickade ett mail till Halebop i fredags via deras hemsida att jag ville annullera köpet då jag är osäker på ifall jag ville ha 6 Plus. Fick precis ett sms om att de skickat telefonen.. Bra att de kollar och svarar på frågor inom 24 timmar som det står på hemsidan. Får se hur man gör nu då jag inte vet om jag tycker att Plus är för stor.
Beställde en iPhone 6 Plus 128GB Space Gray den 19/9 vid 02.20 och hade köplats 19 på ordersidan.
Hittade detta på ett annat forum angående Halebops kö:
"Halebop verkar ju vara rejält inkompetenta, jag beställde i fredags innan jag gick till jobbet kl 05:00. Har fortfarande inget leverans datum, idag försvann kö nr så chattade med supporten och de har underhåll på sidan. Har kö nr 52 men enligt supporten så skulle jag ha kö nr 60 "
Som nämnts tidigare så Halebop tagit bort köplatsen och leveransdatumet. Frågar man kundtjänst om leveransdatum så säger de bara att man ska kolla på ordersidan.
Tack för 10 år Halebop men nu blir det avbeställning av telefonen samt uppsägning av abonnemanget och så säger jag hej till Telia.
De är ju inte lite otrevliga på supporten heller, blir sura om man frågar något om leveransen.
Funderar på att annullera köpet och köpa en på Telia eller Elgiganten i stället men frågan är om man har turen på sin sida att de har den telefonen man vill ha. Enligt en polare så får Elgiganten i Kristianstad bara 25 telefoner till släppet vilket är jävligt lite.