Ja, jag beställde min iPhone 6 64Gb Spacegray vid midnatt den 19/9 när förköpen släpptes.
Har fortfarande inte fått min lur från Telenor.
Skulle ha fått telefonen bland de första leveranserna, 26/9.
Dom har tappat bort beställningen två gånger, glömt att prioritera mig efter det (eftersom jag ska ha ett leveransdatum som motsvarar mitt beställningsdatum) och vid det laget va första lagret av telefoner slut, sedan lovade man en massa datum, och när man någon vecka senare var bara någon dag ifrån ett utlovat leveransdatum, så kom det ett sms som meddelade att leveransen blivit försenad, och att telefonen skulle levereras 4-5 veckor senare, och där är vi nu, v45-46.
Förra veckan sa man att jag skulle få telefonen denna veckan, i måndags lovade man på kundtjänst att jag skulle få telefonen på onsdag denna vecka. Och skeptisk som man är vid det här laget, så ringde jag på tisdag eftermiddag och frågade efter kollinr, men någon telefon hade inte skickats. Och man visste inte längre när den skulle komma.
Slutsatsen är väl att när det väl börjat gå fel i såna här fall, med hundra olika kockar inblandade, så kommer det att fortsätta gå fel.
Och innan någon ifrågasätter valet av operatör, så är Telenor det enda som fungerar för mig, nätmässigt.
Har iaf blivit okej kompenserad, för att jag har orkat bråka med dem. Har fått 300kr avdraget från fakturan två gånger. Och fått månadsavgifter borttagna, och någon försäkring gratis i sex månader tror jag att vi är uppe i nu.
Får väl se när den nya luren väl landar, jul kanske?