Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Eureka

Eureka

Medlem
  • Namn Erika
  • Registrerad 2015-11-12
  • Senast aktiv 2015-11-12
  • Antal inlägg 3

Foruminlägg

De senaste inläggen Eureka har skrivit i forumet.

1
Ursprungligen av barbapappa_86:

Du kanske har uppdaterat OSX nyligen eller något som medför att den inte förstår att du har köpt det tidigare? Startade inte appen efter att du angav dina uppgifter?

Här kan du få support på programmet:
http://dayoneapp.com/contact/

Jaa, har uppdaterat nyligen. jag funderade på om det kunde vara något sådant som spökade. Programmet startar och fungerar bra ändå. Vill bara vara säker på att det inte är något fuffens som pågår...

Ursprungligen av barbapappa_86:

Vilket program och var det köpt via App Store?

Ja, via App Store. Day One heter programmet

Hej, jag fick upp ett meddelande om att ett program jag ville starta var köpt på en annan enhet, och att jag därför skulle fylla i lösenord till icloud-kontot. Programmet i fråga är iNTE köpt på en annan enhet, och jag har det installerat endast på denna enhet. Varför blir det såhär?

1