Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
klartpaket

klartpaket

Medlem
  • Namn Marcus Lindauer
  • Plats Göteborg
  • Registrerad 2016-08-18
  • Senast aktiv 2016-09-06
  • Antal inlägg 4

Foruminlägg

De senaste inläggen klartpaket har skrivit i forumet.

1

Det händer ingenting med hårddisken, om du inte väljer att radera hårddisken dvs.

Ursprungligen av valmont74:

Har du fått någon återkoppling än? Det känns så där att inte kunna göra en backup den senaste månaden.

Hur konstigt som helst????
Gjorde för ett par dagar sedan en hård återstart och la upp allt som jag vill ha det, la även in "tillbaka till min Mac e-post " och vipps så fungerade allt som det aldrig varit ett problem innan. Väldigt skumt och jag har inte fått någon återkoppling från supporten.

Ursprungligen av br-Augustinus:

WiFi fungerar, kommer ut på internet via Airport Extreme, som också visar grön lampa på själva enheten. Så långt inga problem.
Men! Trots detta syns inte Airport Extreme i Airport-verktyg – visas alltså inte alls. Kan alltså inte komma åt enheten för inställningar eller uppgradering.
Inte heller syns enhetens Time Capsule i Time Machine, vilket innebär att jag inte kan säkerhetskopiera.
Har kollat om det finns nya uppdateringar till 1) enheten, 2) Airport Verktyg, 3) Time Machine (Systeminställningar), 4) datorn (MacBook Air, 5) Systemet (har senaste 10.11.6), men hittar inget sådant.
Ändå fungerar alltså enheten som router för bredbandet ... Förstår ingenting.
Hoppas på tips!

Jag har samma problem, och följt tråden Den infon jag har fått så är det ett mjukvarufel. Efter har samtalat med Senior Technical Advisor på supporten. Deras tekniker jobbar på felet.

1