Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
JB3

JB3

Medlem
  • Namn Johan
  • Registrerad 2016-09-19
  • Senast aktiv 2016-10-10
  • Antal inlägg 6

Foruminlägg

De senaste inläggen JB3 har skrivit i forumet.

1
  • Medlem
  • 2016-09-23 08:31

Någon som vet av någon butik i Stockholmsområdet som kan tänkas ha 128/256 iPhone 7 i silver eller mattsvart? Gick runt till flertalet igår men de hade endast i roséguld.

Har beställt en 256 JB 7a från Telia utan moms, men har ändrat mig angående färgen. Kommer nog sälja den så snart jag får den.

  • Medlem
  • 2016-09-21 06:39
Ursprungligen av Christoffer Larsson:

Går ju logga in på hemsidan/via mejlet/smset som innehöll en länk. Men det står ju inget exakt, det flyttas sakta framåt en dag i taget ?

Som sagt: jag har inte fått någon länk i varken smset eller i reservationsmailet.

Ringde butiken igår (Telia Gallerian i Stockholm) och de hade heller ingen aning. Sade något i stil med: "inte hört något officiellt men hoppas på nästa vecka."

  • Medlem
  • 2016-09-20 08:57
Ursprungligen av tmjonasson:

Reserverade du tidigt och utan moms?

Jag gjorde det, och har endast fått ursäkts-sms'et. Jag tror att man bara får spårningslänk om man bokat "normalt" i webshoppen och inte när man reserverat direkt vid släpp.

Yes, det stämmer. Men vi borde väl på samma sätt som de andra kunna spåra vår order?

  • Medlem
  • 2016-09-20 07:10
Ursprungligen av JB3:

Jag har inte hört något sedan "Ursäkta förseningen"-smset. Oavsett om den skickas så har jag inget ordernummer eller liknande att spåra varan på.

Är det bara jag som inte har fått någon spårningslänk eller ordernummer för att spåra varan från Telia?

  • Medlem
  • 2016-09-19 20:00
Ursprungligen av Wahlgren46:

Eftersom dom inte skickat (antar jag) ännu så går det inte att spåra, det du får reda på är ju en preliminärt besked

Jag har inte hört något sedan "Ursäkta förseningen"-smset. Oavsett om den skickas så har jag inget ordernummer eller liknande att spåra varan på.

  • Medlem
  • 2016-09-19 19:48
Ursprungligen av Wahlgren46:

I smset du fick första gången, längs ner står det "timeline" och där står det en hänvisning till länken man kan uppdatera

Detta känner jag inte igen? Mitt första SMS kom angående försenad leverans, utöver det har jag bara ett bekräftelse mail där det inte står nånting vettigt i ö.h.t, inte ens ett ordernummer.

Man ska alltså kunna spåra sin leverans?

1