Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
snoras

snoras

Medlem
  • Namn Kristoffer Wikén
  • Plats Fritsla
  • Sysselsättning Fastighetsskötare
  • Registrerad 2016-12-12
  • Senast aktiv 2020-09-05
  • Antal inlägg 3

Foruminlägg

De senaste inläggen snoras har skrivit i forumet.

1
  • Medlem
  • Fritsla
  • 2019-02-24 11:41

S1 va skräp, S2 va en bra telefon, S3 va skräp, S4-5 va meh, S6 hade jag stora förhoppningar på men mjukvaran va skräp, efter S6 slutade jag med samsung. Känns lurad varje gång och det är oftast mjukvaran.

  • Medlem
  • Fritsla
  • 2018-04-21 09:05
Ursprungligen av mattiL:

Det funkar bra att chatta med supporten också, borde inte vara något problem med detta byte då utbytesprogrammet gäller i fem år.

Tack för ditt svar. Jag kan dock inte chatta med dem, när jag loggar in eller skriver in mitt serienummer så kommer detta fram: "Det verkar som att din produkt inte omfattas av gratis teknisk support." Jag antar att det är för att garantin har gått ut. Jag tycker det är helt otroligt att man inte kan snacka med någon.

Ungefär som att gå in på Volvo och alla vänder en ryggen bara för garantin har gått ut.

  • Medlem
  • Fritsla
  • 2018-04-21 08:37

Hej, jag snubblade på denna.

https://www.apple.com/se/support/13inch-macbo...

Skrev in mitt serienummer och det står att min dator kan få detta batteribytet. Hur går jag tillväga? Jag provade att surfa in på apple och valde support men jag har ingen garanti eller apple care och kom inte vidare. Ska det vara så sabla svårt att få prata med någon? Eller kan jag bara ringa till Macforum i Borås och prata med dem?

Tacksam för hjälp.
/Kristoffer

1